ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING ZOMERUITVERKOOP IS BEGONNEN 🧡 GRATIS VERZENDING
Meteen naar de content

Geeft

Restitutiebeleid

Voor de meeste artikelen geldt dat in de onwaarschijnlijke situatie dat je product defect is, je het naar ons terug kunt sturen voor terugbetaling of omruiling binnen 100 dagen na ontvangst. Restituties voor retourzendingen zijn hiervoor 15 dagen beschikbaar.

Als het product defect is of niet goed werkt, heb je recht op retour. Als het product niet defect of gebruikt is, is de klant zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Als je dan je geld terugkrijgt, worden de kosten van de retourzending afgetrokken van het geld dat je terugkrijgt.



Neem contact met ons op voordat je artikelen terugstuurt en vergeet niet het bestelnummer bij de retourzending te vermelden.

We raden af om te retourneren zonder eerst contact met ons op te nemen, omdat de retourzending het risico loopt verkeerd terecht te komen. In dat geval ligt de verantwoordelijkheid niet bij ons.

Als je een artikel verzendt met een waarde van meer dan 750 SEK, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.


Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

* Cadeaubonnen

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend: (indien van toepassing)

* Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan ons te wijten zijn.

* Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Retourneren (indien van toepassing)

Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als je restitutie is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag binnen een bepaald aantal dagen automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.

Neem contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepubliceerd.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Sale artikelen (indien van toepassing)

Alleen reguliere prijzen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.

Ruilen (indien van toepassing)

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail via ons contactformulier.

Cadeaus

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar je is verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, sturen we je een cadeaubon.

Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als cadeau, of als de cadeaugever de bestelling naar hem heeft laten opsturen om deze later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en wordt hij of zij op de hoogte gesteld van je retourzending.